Jak se krotí tygr. knížka pro děti, rodiče i pedagogy : [rychlé lekce pro klid doma i ve škole] /
Vítejte ve škole krotitelů tygrů! Tato škola je vhodná opravu pro všechny, pro děti a dospělé, pediatry, pedagogy a rodiče. Lekce vycházejí ryze z praktických zkušeností kvalifikovaných krotitelů s praxí, proto nejde o žádné teoretizování. V několika lekcích se naučíte zacházet s tygry, chápat je, r...
Uloženo v:
Hlavní autoři: | , |
---|---|
Médium: | Kniha |
Vydáno: |
Brno :
Edika,
2015
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 01966ma 2a2200253 454500 | ||
---|---|---|---|
001 | 4271200000009703 | ||
005 | 20210813015254.0 | ||
008 | 0504s2015----xr ---------u-------cze-d | ||
020 | |a 978-80-266-0806-6 |q (váz.) : |c 79.00 Kč | ||
040 | |a |e AACR2 |9 1 |b cze | ||
080 | |a 37 | ||
100 | 1 | |a Kopsová, Kamila, |d 1981- |7 mzk2014849516 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Jak se krotí tygr. knížka pro děti, rodiče i pedagogy : |b [rychlé lekce pro klid doma i ve škole] / |c Kamila a Petr Kopsovi |
250 | |a 1. vyd. | ||
260 | |a Brno : |b Edika, |c 2015 | ||
300 | |a 61 s. : |b il. ; |c 21 cm | ||
500 | |a Obsahuje barevné ilustrace | ||
520 | 2 | |a Vítejte ve škole krotitelů tygrů! Tato škola je vhodná opravu pro všechny, pro děti a dospělé, pediatry, pedagogy a rodiče. Lekce vycházejí ryze z praktických zkušeností kvalifikovaných krotitelů s praxí, proto nejde o žádné teoretizování. V několika lekcích se naučíte zacházet s tygry, chápat je, rozumět jim a spolupracovat s nimi. Pokud zvládnete alespoň jednu lekci, uvidíte, že se život ve vaší rodině může velmi příjemně změnit. Pokud se dostanete až na konec, tak zaručeně svého tygra ochočíte a uvidíte, že i tygr může být přátelský. Autoři se věnují práci s dětmi a dospělými. Mezi témata, která nejčastěji řeší, patří hyperaktivita a poruchy pozornosti dětí, traumatické zkušenosti, rozvody v rodinách, partnerské či sourozenecké neshody, stěhování a změny v životě s tím spojené. V ČR a v zahraničí jsou známí jako autoři metody Životních map (ve světě pod názvem Kops' Method | |
653 | |a děti |a chování |a poruchy |a hyperaktivita |a ADHD |a příběhy skutečné | ||
700 | 1 | |a Kopsa, Petr, |d 1960- |7 jn20000401414 |4 aut | |
910 | |a BNG508 | ||
942 | |c KN |6 _ | ||
999 | |c 8148 |d 8148 | ||
993 | |0 0 |1 427120015133 |4 0 |6 37_ |7 0 |9 8167 |a 129.00 |b 0 |c 15133 |d 2020-05-04 |e 0 |f DOSP |g 37 |h 129.00 |i Studnička Jan |l DOSP |r 2023-08-01 |t 5 |w 2021-08-13 |y KN |